Sidor

måndag 7 mars 2011

:: Wild Orchids Challenge 18 ::

Jag kan liksom inte låta bli att hoppa på roliga utmaningar så jag kan skapa lite fler kort! Idag visar jag mitt bidrag till Wild Orchids Challenges utmaning nummer 18. Utmaningen löd som sådan "Anything goes". Och som ni ser så fortsätter jag med min pojkkort utmaning till mig själv! Detta är kort nummer två av fem:)
Grönt och blått känns ju helt rätt. Stämpeln är från Lili of the valley. En från senaste beställningen därifrån och jag tokgillar den! Färgerna på fotot blev lite skumma, sorry.
Som oftast har jag färglagt med Distresser.
En liten "close up" på gröna Cherry blossoms och lite mistade rosor.
Rosorna var blå från början men inte exakt rätt nyans för att jag skulle vara nöjd så jag mistade dem med Denim blue från TA. Och så några korn av den nya mörkt blå Stickles färgen.
Hoppas att ni har en bra start på veckan. Min kunde ha börjat bättre men har man barn får man bara hänga med på resan:)
Kramiz!

5 kommentarer:

Maja/eyovine sa...

Så gulligt =) precis som kortet nedan! Du är grymt duktig på kort. Blir lite avis, för jag får aldrig till det ;P.

Kramiz Maja

Anonym sa...

Hej svejs
Ett jätte fint kort jag har också snöat in på dessa stämplar ...
En undran vad är det för mall spelbinders du använt som är så stor ??
min mail adress : info@cawo.se
vore så tacksam om du ville berätta

//anneli

Chris_P sa...

Åhh detta kortet är underbart gulligt!!! Och färgerna gifter sig fint med varandra :-)

carina sa...

såååååå fint!! du färglägger så fint<3

Sinikka sa...

Ett otroligt fint kort. Giller dessa starker färger på pappret.