lördag 11 augusti 2007

Vad gillar jag just nu?

Tänkte att det kan vara kul att dokumentera vad jag gillar just nu. Det fick bli en LO till min BOM om detta. Har märkt att jag är lite av en samlare som sparar på de fina papperen och banden osv. Men nu har jag användt massor av olika produkter som band, knappar och rub-ons till denna. Färgstakt och knasigt blev det!

Var på IKEA häromdagen med maken och köpte en "storfräsarfåtölj" till min scrapvrå. Ryggen älskar den nya fåtöljen. Vi har en likadan vid den andra datorn så den är inprovad.

3 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Inte knasigt - JÄTTEFINT! Underbar layout! Älskar färgerna och fotot... och alltihop! :-) Visst är det kul att leka loss ibland (och våga använda sina scrapprylar)

Petraso sa...

Underbara saker du gör!

Anonym sa...

Vilken rollsrolls, den skulle man ha *avis* Hoppas att du kommer trivas med den.
Och du....jag kan rekommendera grodan, den är såå bra.(jag har ju både revan och bosse, och tänger - men den här slår)