måndag 13 augusti 2007

Världens modigaste man! Eller?

Idag köpte maken en klippmaskin till håret. Glad i hågen skulle jag klippa honom, kan tillägga att jag aldrig hållit i en trimmer förut, han litar kanske lite väl mycket på mig?
Det blev superbra, jämnt och fint. Så skulle jag bara fixa till nacken lite. 6mm blir väl bra, så fick jag hjärnsläpp och körde trimmern upp i nacken och vips så hade jag fixat en landningsbana!!!! Tur att hans hår växer snabbt!
Kan tillägga att jag just bakat en kladdkaka! Gäller att smöra stenhårt nu!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaaaa, been there done that.
Jag skulle klippa Daniel med hårtrimmern för några år sedan - han kör på 1 mm. Det här var en tidig morgon innan jobbet, så lite halvstressad & morgontrött ser jag inte att mm-grunkan inte sitter på...D hade tagit av den i tron att jag skulle ta nacken bara. Bzzzzz....OJ, jag klippte visst av allt hår bakom en örat *asg*
Kommer ALDRIG glömma hans blick när han insåg vad jag gjort! Då var man inte kaxig :)

Lilo sa...

Fniss... jag tror inte sambon skulle släppa mig i närheten av hans hår. ;) Din stol ser skön ut, jag behöver en ny! Kan du rekommendera denna?? Höj-och sänkbar?? Namnet? Kanske en sådan jag ska ha...

Anonym sa...

Du e tuff du, bäst du smörar på ordentligt nu =0)

Anonym sa...

*ha ha ha* fast det var nog inte vad din käre make sa när du slant... Men jag fick mig ett gott skratt och kan bara föreställa mig den nya frillen ; D Tack för ett gott skratt
Kram kram