tisdag 11 september 2007

Ingen mespropp!!!

Idag postade jag min bunt med kort till Kortmakaren! Inte för att jag tror att jag kommer att vinna men jag vann över min egen mesighet! Älskar ju att göra kort och de flesta som får dem blir jätteglada och ändå höll jag på att inte skicka iväg dem? Så idag har jag kickat mesproppen!

Mina bidrag tänkte jag ladda upp på lördag så kika gärna in då!

Fick lite backjobb på senaste väskkortet då det blev lite för gulligt för beställaren så idag skickade jag iväg en brun superneutral väska. Glömde fota men lika bra att sluta pracka på er mina väskkort!
Annars fick jag iväg min dubbla till Scrapaddicted och en lo till veckans hemligheter på SWE scrap. Laddar upp dem senare.

Tack för titten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

BRAVO!!!! Man måste ju våga hoppa för att kunna landa, brukar jag säga. Nu har du hoppat....får se var du landar.Lycka till!

Anonym sa...

BRAVO!!!

Rätta takter Tjejen!!!

Petraso