onsdag 26 september 2007

Lite utmaningsbidrag!



Den här har jag skickat till Scrapbodans utmaning denna vecka. Man skulle ha Det här var/är svårt som titel plus använda sig av Peterlinas skiss. Jag har skrivit ut en bild från ett negativ, älskar min nya skrivare, i lite antik stil. Gått loss med dabbers runt. Ritat och målat fjärilar med Distresser. Spets och så lite mini Prima blommor och vips romance. Har scrappat i 8x8, min tredje lo i detta format.
Det här bidraget skickade jag förr förra veckan då utmaningen var - En början. Jag vann!!! Gick loss ordentligt med färger! Gillar när jag vågar testa lite! Ramen har jag ritat själv och textstripparna också!Idag kom mina stämplar som jag beställt från AUD! Så superfina! Ni som inte fått upp ögonen för hennes härliga stämplar följ min länk till henne! Nu ska jag fira mina 15 år med min lilla gubbe! Ha det gott alla goa pysselvänner!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilken gullig LO den översta är.

Anonym sa...

Otroligt fina lo´s!! Härliga egengjorda fjärilar!! =)
Du arbetar alltid med sådana superfina färger i dina LO´s!! Älskar allt du gör!! =D
Kram Petra

Anonym sa...

Grattis grattis till vinsten, vad kul. Du är superduktig.
Här kan man vila ögat på två jättesnygga LO:s, den med dig på är verkligen fin.
Kram

Anonym sa...

Vilka underbara saker du har gjort! Gillar särskilt bubbelramen, och de fina fjärilarna!! Sååååå härliga! Vad har du haft för penna, som du sen kan färglägga med distresser på?

Lycka till med vovven, en sån liten sötis! Och grattis till 15 år...

Kraaaam från Lisa