torsdag 18 oktober 2007

Några House Mouse kort!

Stämpel plus text, house mouse. QK rev albumblad, qk stjärna och prima blommor.
Ett enkelt kort med tre små möss på rad. Stickers från Bg blev lite som relief.
På detta kort har jag satt 3d lack på alla karameller och liquid pearl som kristyr. Det ser riktigt yummie ut!
Ett tll enkelt kort med 4 lager papper. Font Hannibal Lector. Hörnstansen har jag inte använt förut men kom på att det blev rätt snyggt med den. Från Panduro.
Over and out for now!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina kort - älskar dessa små!

Gunilla/Nilla sa...

Vilka SÖTA kort du har gjort. Sitter här och tittar om och om igen på alla fina detaljer! Blir så avis på dessa stämplar. När ska jag bli färdig att beställa en sådan söt Penny Black, segstartat är jag;)! Kanonfina allihop men det där med pepparkakshuset sticker ut lite extra för mig.
Ha fortsatt skön vecka
kram/Gunilla

Joy for Health sa...

Aaaaa vad fint! Du gör inte bara ursnygga kort utan du har också heelt underbara stämplar. Önskar att jag hade råd med massa sånt fint så jag också kunde variera mig lite. Hehe. Du är ju bara så duktig! Tack för att du inspirerar så!

Anonym sa...

Jättefina kort! Man blir verkligen glad när man ser dom små mössen.

Anonym sa...

Vilka UNDERBARA julkort! Du kan du : D