måndag 22 oktober 2007

Nu är Scrappiz stora tävling avgjord!

Jag säger bara wao vilka tjejer det finns på Scrappiz! Så otroligt duktiga och kreativa! Inget bidrag är det andra likt! Vinnaren blev Paradise, en välförtjänt vinst! Vilket jobb hon gjort med huset! Det var spännande att se vilka man röstat på!



Jag hamnade i slutet på listan men det visste jag ju redan! Är jättenöjd med mig själv att jag genomfört hela tävlingen med alla moment! Jag har haft turen att bli lottad till två olika priser! Yippiee!!! Ett med lite klisterprodukter och ett från Fiskars! Dansar runt här!!! Nu får man ladda upp sina bidrag så här såg mitt sista ut! Många bilder så håll ut!


Jag har inspirerats av sommarmelodin - Du ska inte tro det blir sommar... Idas sommar visa! Vissa saker måste jag ha för att känna att det är sommar på riktigt! Rankan har jag stämplat. Bilden är lata fötter på båten.

Det andra bidraget är ett minialbum om sommarminnen 2007. Färgerna går igen från lo´n. Jag har tillverkat albumet själv. Så här ser det ut stängt. Bakom bandet döljer sig anordningen som håller albumbladen.Så här ser albumet ut öppet. En liten sammanfattning om sommaren står på insidan av ena pärmen. Det var en av de jobbigaste somrarna jag varit med om.Och så är det bara att börja bläddra!

Albumsidorna är gjorda av REV. albumdie. Det var rätt svårt att jobba i detta lilla format tycker jag. Skrev ut minibilder. Färgerna har fått gå igen. Älskar när det frodas i rabatterna!Några lata dagar måste man få ha!Vi hade massor av hallon trots den risiga sommaren!Lite segling blev det!Vi gjorde en mysig bilresa till västkusten!Jag grät floder när jag jobbade med detta projekt och sitter här och snyftar nu med. Han är så otroligt saknad och det var det svåraste jag behövt göra i mitt liv. Men jag vet att det var det bästa och en gåva jag gav min älskade vän! Fy vad jobbigt det blev.

Ja det var mitt sista bidrag i sommartävlingen. Tack för att ni tittade! Nu ska jag jobba vidare med ett beställningskort. Laddar upp snart!

Inga kommentarer: