torsdag 17 januari 2008

Blivit utmanad av begåvade Pia/scrapangel

Mera fakta om mig! Hi hi

Vad gjorde du för tio år sedan?
Det var alltså början av 1998. Vi hade bott ett drygt år i vårat hus och jag arbetade på förskola.
Vad gjorde du för ett år sedan?
Troligen satt jag och pysslade!!
Fem snask du gillar?
Fazer blå, Dajm, småkakor, kladdkaka och Snickers.
Fem sånger du kan hela texten utantill.
Oj, massor. En liten båt, En kulen natt, Bockarna Bruse, Krokodilen och Trollmor.
Vad skulle du göra om du var miljonär?
Bygga mitt drömhus, köpa en Porsche till maken, starta en firma, se till att min familj hade det , de behöver, skänka till välgörenhet, bygga en scrapstudio och troligen shoppa kopiöst.
Tre dåliga vanor.
Äter för mycket onyttigt, lyssnar inte på min kropp, shopping?
Fem saker du gillar att göra?
Pyssla, vara med familjen, shoppa, ute i naturen och kramas med maken.
Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa.
80-tals stövlar, stuprör, bikini, cykelbyxor och gult.

Jag har bombat alla med utmaningar men om någon vill haka på så gör det!!!

Inga kommentarer: