söndag 13 januari 2008

Blivit utmanad av mill@n

Så här stod det!
Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Utmana sju stycken i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till den du utmanat.

1. Jag är en liten pedant! Måste bara ha hyfsat omkring mig och blir stressad om det är för stökigt!
2. Jag har fejkade lockar.
3. Jag är en hondjävul bakom ratten. Jag vet, pinsamt!
4. Jag har två diskproteser inopererade i min rygg.
5. Jag är en riktig godisråtta vilket inte går ihop med min önskan om att gå ned i vikt!
6. Drömmer om att driva ett kombinerat café och presentbod där även lokala konstnärer kan sälja sin konst från väggarna. Man får ju drömma som man vill! No limit!
7. Jag är en scrappoholic! Får svåra abstinens om jag kommer för långt från pysselhörnan!

Jag utmanar följande att avslöja lite roliga hemlisar!
Anzan
Petraso
Aud
Susanne
Pia/scrapangel
Scrapjo
Carina

Inga kommentarer: