tisdag 22 januari 2008

Ja ha så var vintern här, igen!

Imorse kom snön igen! Kan inte säga att jag gillar det ett dugg! För mig får det gärna vara barmark, sol och 5 plusgrader ända fram till våren. Har tagit tag i ett av mina scrapmmål som var att använda gammalt material. Så jag har plockat fram lite äldre stämplar. Ett gäng kort blev det!
Först i ganska annorlunda stil mot mina vanliga kort!Wilma och blommor från Kortmakaren. Svarta blommor från Prima.Wilma och mini Wilma. QK photocorner och grattisstämpel från Stämpelhuset, tror jag?
Tårtstämpel från Magnolia. På jordgubbstårtan har jag gjort grädda av liquid pearls. Jordgubben är jag lite osäker på. Dinos från Pysselmyran. Mååånga minisar och en stor stämplat på mönstrat papper som jag klippt ut. Chippis från Lil Davis. MM magnetstämpel text.Stämpel från My heart stamps for you. Papper från Crate som legat till sig länge!Och så ett i lite mera vanlig LillBlomman stil. Har ett gäng dockor och kaniner från MHSFU. De är ju faktiskt rätt söta. Har ett till på G. Papper Crate, blommor Prima, brads Panduro, Hjärtan Hänglar, Stor blomma QK rev. Cirkeln har jag gjort streck på med penna. Gillar detta!

Kan hända att jag försvinner några dagar men jag är snart tillbaka med nytt pyssel! Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj det var ett hopp tillbaka i tiden...eget mönster små papper och wilmor.... jag gick direkt på hänglarna och magnolior...
Kul med retro kort;)
gillar tårtan !!!!

kommer sakna dig kom snart tillbaka!!!!!!

Joy for Health sa...

Ååå det här sista kortet var ju otroligt kanonläckert!! På fredag får du förhoppningsvis in mitt bidrag till din drömtävling, hoppas inte jag glömmer det bara :S

Anonym sa...

Tycker alla dina kort är fina men idag var Dino min favvo ;o)