måndag 11 februari 2008

2 små kort!

Har fått till 2 kort som ska skickas till alla hjärtans dag!

I kuvertet ligger bokstäver som bildar MALTE. Han älskar bokstäver nu så det kändes som en kul grej.Ja, och så ett till min draksyster!

I fredags fick jag mitt andra DT kit. Kan bara konstatera att jag har världens bästa Dt mamma! Så snygga!!! Måste invänta nya färgpatroner till skrivaren så jag kan skriva ut lite foton bara. Sedan ska här scrappas! Ha en skön måndag! Vårfeeling här! Soligt och plusgrader! Kram!

11 kommentarer:

Erica sa...

superfint!! hoppas få hem min clown snart med!

zizzi sa...

Så himla fint gullegriskort! Gillar draken oxå! Du inspirerar!!!!!
Ha en trevlig kväll

Anonym sa...

Alltid så snygga kort.
Himla fiffigt m bokstäverna, verkligen.
Härligt med all inspiration du bjuder på.
kramis
PS Tack för gullig kommentar om mitt "hjärkort"

Marie - Med mina händer... sa...

Så fina saker du gjort sen jag kikade in sist! Jättefina!

Jag har utmanat dig - kolla under senaste nytt på min sida!
Kram

Scrapangel sa...

Underbart kort med lilla grisen!!! så fundig text också. haha.

Anonym sa...

ooh! Vilka fina kort du gjort vännen!! Å vilken härlig idé med bokstäverna i kuvertet!! Stor risk att det kommer liftas! ;)
Många kramar Petra

Anonym sa...

Åh vad fint!! Smart ide´med det fina kuvertet.

Anonym sa...

helt kanon vännen riktigt Fullpoängare till malte.....
Men hur tolkar syrran det där med drake?????

Helena sa...

Helt underbara kort båda två.=)
Tack vännen för kramen via scrappiz....den gjorde min dag mycket bättre.=)
Jag hoppas vi får må lite bättre snart både du och jag.
Utan kortmakeriet hade jag nog blivit smått tokig snart när jag inte kommer utanför dörren.
Varma kramar/Helena

Aud sa...

Superfine kort!!!
De stemplene er så søte - man får jo lyst til å sitte å lage kort hele tiden når sånne stempler ligger i esken. ;o) Om man bare hadde tid...

Unknown sa...

Så kul och annorlunda kort du gjort,jättefina och söta är dom!!!

Kram Maria