onsdag 12 mars 2008

Jag har blivit utmanad av Pia/Scrapangel!

Utmanad om favoritämnet!

1. Gör du kort eller scrappar? Båda!

2. Favorit färg som du gärna använder? På kort rosa/brunt på Lo´s vitt, svart med ngn stark färg.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan? Just nu Thickers alfabet.

4. Vilket är ditt bästa köp?Måste nog säga QK tången, då öppnade sig en ny värld!

5. Finns det något du ångrar att du köpt?Alla fula och konstiga papper jag köpte i början!

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst? Scrap blandat och kort hänglar.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken? Prenumererar på CK och Scrapbooking mm.

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka? Oj! Det är många och olika för scrap och kort! Kolla min länklista som behöver uppdaters.

9. Vad/vem inspireras du av? Massor! Färger, mönster, skisser andras alster osv.

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då? Just nu vill jag ha den nya förlängningsarmen och dies till Revan! Och papper kan man aldrig får för mkt av!

Jag utmanar- Petraso, Petra/Paradise, Vildaella, Lisa/örnen och Petraunne!!

3 kommentarer:

Petraso sa...

Svarat ...snabb eller hur..... hade den klar ;)

Helena sa...

ag ska göra den när jag har lite mer ork.=)
Tråkigt att du mår illa vännen men det är ju av en bra anledning i allafall.
När jag väntade mitt första barn mådde jag illa och kräktes de första 3 månaderna.=(
Hoppas du mår bättre snart.
Kram

Anonym sa...

Jag har antagit din utmaning och redan svarat i min blogg!

Kram