onsdag 7 maj 2008

Minialbum

Först vill jag tacka för alla glada tillrop om min blogg och mitt skapande!! Blir helt överväldigande glad att ni vill vara med och fira!! TACK!!

Jag har gjort ett minialbum som ska handla om mina 9 månader. Det kommer bara vara text i som gör att jag kan minnas min resa!

Jag har använt 10x15 bitar av chipboard från Creative cafe´som jag satt ihop med en ring. Jag har jobbat med papper från Crate och hållit det ganska enkelt. Hittade en karta med diecuts från Sassa frass lass som jag använde. Lite frills från Doodlebug, chalk, rub-ons osv.

Framsidan.

Januarisidan.

Juli och augusti.Ihopsatt och klart! Visar inte med texten för den känns lite privat! Kram på er!

8 kommentarer:

Aud sa...

Ojj, denne ble superfin!♥♥♥
Herlige dekorasjoner og farger!
Denne blir nok flott å titte i om noen år, når du vil huske hvordan du føler deg nå... :o)
{stor klem}

Jenny sa...

Jättefint! Önskar jag också kunde :) Tack för kommentaren i min blogg.

Anonym sa...

Åhhh vilket fint minialbum!

Din layout tankar är ju bara såååå himla fin! Gillar massor!

Hoppas det är ok att jag länkar till dig fr¨ån min blogg...

Kram
MEtte

Joy for Health sa...

Helt underbart, och så härligt att ha senare att se tillbaka på. Jag är totalt förälskad i blommorna på framsidan och måste försöka hitta såna!

Anonym sa...

Vilken härlig LO och det är underbara kort!

Anonym sa...

LO? Jag yrar! Jag menar minialbum!

Ewonne sa...

Wow, så fint det blev!!! Hoppas du får skrivit ner en massa i den, så kul att kunna läsa tillbaka senare i livet. Önskar man gjorde det själv när det begav sig!
Kram Ewonne

Angelika sa...

Men vilket fin litet minialbum! Så härliga färger och ja jättefint :-)
Roligt att gör ett pådet ämnet!