måndag 16 juni 2008

1-2-3!!!

Så många tolkningar gjorde jag av Carinas härliga skiss! Men det blir "Kärlek" som jag skickar till hennes skisstävling! Känner mest för den!

Jag börjar bli duktigt nervös inför operationen nu! Jag har ju gjort den 2 ggr tidigare och vet att det inte är farligt men jag blir skraj ändå!!! Fast förnuftet säger att det kommer ju bli mycket bättre efteråt!!

Här kommer mina tolkningar! Ursäkta den urusla avfotograferingen! Ingen tajming alls nu!


Här är den första! Man kan ju inte anklaga 70-talet för att vara färglöst! Använde starka färger runtom fotot! Men det blev lite mycket!

Sedan gjorde jag denna! Har redigerat fotot så vi ser ut att ha glorior! Vet inte om det syns! Känner mig väldigt "välsignad" med min bauta mage!

Sist kom denna till! En galen tulpan i mitt land! Alla är bara vita men denna valde att ha lite rött på sig! Kul! Blev lite konstigt ljus så dekosarna syns lite dåligt!

Det var allt för idag! Ha en skön måndag!!

6 kommentarer:

Helena sa...

De är jättefina alla tre men mest gillar jag den där man får se din mage.
Vad fin du är vännen och magen och maken också förstås.=)
Ha en härlig dag!
Kram

Zarah sa...

Vilka ljuvliga LOs!! :D

Anonym sa...

Underbart vackra Ullis!!!

Den på er 3 är ju helt underbar...ser retuschen!!!
Otroligt fint symboliserar verkligen Kärleken mellan er!!!

Massa kramar!!!!

Anonym sa...

WOW!!! Alla tre är ju så fina! :)
Lycka till med operationen vännen!Tänker på dig!

KRam
MEtte

Anonym sa...

superfina! Så lika men ändå olika liksom...

Anonym sa...

Du är så grymt duktig på snygga LO:s.
Vilken härlig o go mage du fått. När var det ni skulle ha?

Kram o ha det så bra