måndag 14 juli 2008

På sniskan!

Har fått en riktigt jäklig foglossning så jag går inte gärna upp för våran trappa/stege till "rätt" dator. Har scannat in ett kort som blev liiite snett men ni får kika lite snett *ler*.


Har liftat detta men minns inte vem som gjort det, skäms på mig! Haft liftrace här idag för när jag sitter still gör det inte så ont! Kommer mera kort snart!
Satt ute på verandan på fm. och trodde att jag skulle kunna måla så fint som Malin/Majamelon visade. Vilken optimist jag är, fniss! Det var samma sak när jag gick Distresskurs för Åsa/Badanka! I chock att det inte blev lika snyggt som när hon målade!! Vilken självinsikt jag har!! Jag vet ju att det krävs MASSOR av övning men jag vill kunna på en gång!! Ja, ja jag målar på med pennorna som jag brukar så får jag öva mera! Det är lite glitter här och var plus en pappers rosett!

Ha det gott!

7 kommentarer:

Ewonne sa...

Jag tycker att din färgläggning ser jättebra ut jag.... Kortet är så sött ♥♥♥

Usch det låter inte kul alls med foglossning!! Har själv sluppit det under mina graviditeter.
Men man får väl tänka att det är av en god anledning som man har det!!

Förresten jag såg att stellas hade Prima papperna du frågade efter!

Kram på dig!

Anonym sa...

foglossning Bläääääääääää vet hur det är....
så inga ben i kors och lägg en kudde mellan ben på natten om det hjälper......

Va du målar ju skit snyggt!

Anonym sa...

Uscha har du foglossningsbesvär stackare..på slutet av min graviditet så gick jag med kryckor ibland när det var som värst. Jag har fortfarande lite problem med att ligga på höger sida ett längre tag...
Trixet med promarkers är att gnugga in färgerna i varandra så det inte blir skarpa kanter ;P

Ha en härlig kväll, trots besvär, men tänk vad man kan stå ut med när det blir så bra efteråt!!!

Kramar!!

Anonym sa...

Mmmmm foglossning ... Inget skoj alls... Usch!

Underbart kort!

Kramis Kramis
Mette

Nallebr.. sa...

vilket fint kort!!
stackare som har foglossning det är inte skoj alls...

Anonym sa...

Haha va lika vi e. Jag vill oxå på en gång - dumt att öva!! ;) Jag tycker du e skitduktig!!!!! *Kram*

~:Johanna:~ sa...

Du är ju jätteduktig på att färglägga med pennorna. Jag har provat men får inte alls till det. Jag håller mig till distresserna men det krävs mycket övning innan man blir nöjd.

Hoppas att foglossningarna går över snart. Du har inte så många veckor kvar nu va? Min syrra ska ha barn om 2 veckor å hon har det åxå lite kämpigt nu.

Ha en bra dag.