onsdag 20 augusti 2008

Fick en fin award av Lily/Marie!!

Den här söta fick jag av gulliga Marie! Tack vännen!



The rules of the award:
1. Only 5 people allowed.
2. 4 have to be dedicated followers of your blog.
3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.
4. you must link back to whoever gave you the award.


Quite simple really it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.


Oj, så ska jag välja ut 5 goa vänner! Jättesvårt att BARA välja 5, är så glad över alla besök i min blogg!


Petraso- älskade stöttepelare (du vet)
Helena- Min speciella värksyster!
Ewonne- Du får bli min punkt 3. Du måste komma från en annan planet, vackra Ewonne!
Malin- Får mig att le varje dag! Tack!!
Aud- Min norska vän som alltid har ngt snällt att säga!


Ha det gott!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh tuuusen tack vännen =D vad lycklig jag blir!Det kan behövas idag kan jag lova...Jag har sovit tills nu! Ska snart hämta Max så jag behövde verkligen få sova ut lite haha=)
Har du hört något från belastningen?

Kram!

Ewonne sa...

Men, jag skulle precis in här och lämna ett litet pris till dig och så får jag se att jag har fått ett av dig också! Tack snälla söta du!!! ♥

Det är inte samma award ;)

Helena sa...

Åh vad glad jag blir...tack vännen.
Vad skönt att allt är bra med dig och bäbisen.
Ha en skön kväll!
Kram