fredag 22 augusti 2008

Mera bidrag från AOS!

Fredag och mulet ute! Har inte scrappat på länge nu! Undrar om man kommer ihåg hur man gör sedan? Några nya kort har det blivit, måste bara masa mig upp på övervåningen och ladda upp dem. Här kommer ytterligare ett bidrag från tävlingen på AOS. Alla layouter är efter skisser som MOMA gjort!

En lo om mig och min älskade änglahund! Saknar att krama honom och ligga nära! Gillar färgkombon på denna!

Fick en så härlig "pigga upp" award av Malin! Kolla vilken fin hon gjort! Jag fick den för att jag är lite gravid krasslig! Det är hennes underbara donna på bilden! Tack söta vännen!

Ja, ha vad ska man hitta på idag då? Dagarna är rätt lika nu när man inte orkar så mycket. Lite OS blir det vid 13.00 tiden när Karolina ska hoppa! Ha en bra dag! Kramen!



7 kommentarer:

Lilo sa...

Vilka fina layouter! Collie är jag uppväxt med. Samma dag som jag kom hem från BB tog min pappa hem en svartvit collievalp. De är så mysiga!!!

Carola sa...

Jätte fina layouter tjejen!

Ewonne sa...

Väldigt vacker layout!!! Och ett jättefint foto på er också!!!

kram

Gunilla/Nilla sa...

En härlig LO med ett fint foto! Färgkombon är verkligen mitt i prick.

Visst är den fin den där awarden men gulliga Maja på!!

Hoppas nu att vi får lite sommar i helgen. För den kan väl inte vara slut redan eller?!

Sköt om dig och ha en trevlig helg.

Kram/Gunilla

Lisbet sa...

UNDERBART.......vovve och allt..

Anonym sa...

Supersnygg lo! Passar oxå på att tipsa om tävling hos mig som du inte får missa! =)

Ha det gott, kram

Tezzan sa...

Mysig, fina färger och kortet är ju underbart...