lördag 13 september 2008

Blivit lite uppvaktad!

Måste visa vilka fina kort jag fått!

När vi kom hem låg ett underbart kort från Petra och väntade på oss!! Tack vännen!


Från Rosario och Petra, från Papp och Scrap kom detta härliga kort och dessutom ett härligt paket med papper och dekos som passar till mina babybilder! Tack snälla ni!!

Idag ska jag försöka hinna göra en bloggrunda! Vi är bara hemma men ändå försvinner tiden! Jag får nypa mig själv flera ggr per dag för att fatta att han är våran!! Han är så fin!!! Kramar!

2 kommentarer:

Petraso sa...

ja han är eran och det är ingen bytesrätt!! Njut tiden går så fort!
hummmm ska se om jag inte kanske kan ta en tur till stockholm och snusa baby luktar så gått av sur mjölk fett och våtblöja!!! Helt underbart!!!
ta vara på er och njut!
Ps rätta till g på kortet limmet var dåligt på stickerserna....sr jag!

hur tar molle hand om lillebror!

Anonym sa...

Du måste lägga in meeeer bilder på underverket!! Jag vill se han från alla håll och vinklar ;P

kram!