fredag 10 oktober 2008

Massor av skoj i brevlådan idag!

Idag låg det hela tre roliga kuvert till mig i posten! Först hade jag fått ett paket från Aud i Norge!!! Tack allra sötaste Aud vad överraskad och glad jag blev!! Titta vad jag fick!
Underbart fint kort! Jättefina snöstjärnor som jag suktade efter och en super söt stämpel!!

Sedan fick jag ett paket från min hemliga vän på Allt om Scrap! Ett gäng journaling rutor och en snygg stämpel! Tack så hemskt mycket vem du nu är!!

Till min glädje lyckades jag sätta klorna i dessa stämplar från Strempelgledje! Tänk att shopping kan göra en så lycklig! Hi hi! I går fick jag dessutom mitt först DT kit på två månader! Har ju varit lite mamma ledig från Papp&Scrap men nu är jag redo igen! Så i november kommer jag att visa lite nytt!

Älskade Viggo växer och mår bra! Han är så fantastiskt snäll dock en aning prickig just nu stackaren! Han har massor av hormonprickar! Var på BVC idag och fick lite tips på salvor. Han väger 4770 gr och är 56 cm lång nu! Så på fem veckor har han gått upp 1155 gram!!

Kramar från stolta mamman!!

6 kommentarer:

Aud sa...

Heisann! Ser ut som du hadde en fin tur til postlådan i dag! :o)
Så glad jeg ble for at du likte det jeg sendte!

Den platen fra Stempelglede vil du få brukt mye, den er så utrolig fin og anvendelig! Jeg er kjempeglad i de stemplene!♥

Håper lille Viggo blir kvitt utslettene fort.

Ha en superfin helg!

Sollan sa...

Oooh, vad mycket fint du hittade i din brevlåda. Härligt! (Fick också lite nytt shoppat, visst är det kul att shoppa?)Hoppas lille Viggo blir av med sina blemmor, härligt att han växer.
Kramar

Anonym sa...

Skönt å höra att din lille kille växer å frodas! =D
Visst är det härligt! Obeskrivligt på nåt vis! Tänk, vi har blivit mammor! =D
Vilken härlig post du fått vännen!
Åååh, jag vill också så dom där stämplarna du lyckades sätta klorna i! Å den söta stämpeln du fick från Aud sen då!?!! *käääär*
Hon är så snäll Aud!
Må gott å trevlig helg på dej!
kram Petra

Anonym sa...

Visst är det kul att få överraskningspost, man blir sååå glad. Fina saker var det vill jag lova.

De stämplarna från Stemeplglede satt jag o tittade på igår, de är bara så himla fina. Spännande att se vad du skapar.

kram kram

Anonym sa...

Åh va han växer och såååååååååååååååå snygga kort du gjort till inky cropen.... lyckades bara göra ett kort till derras höst tävling!

Tiggy sa...

Uj.. vilken post du fick den dagen. :)