tisdag 11 november 2008

Novembers andra DT lo!

Hjälp vad tiden går fort nu! Jag hinner ingenting och snart är det ju jul! Här kommer novembers andra DT lo från mig! Allt material hittar du hos Papp&Scrap!! Kolla in alla superfina papper från Kaiser! Jag har blingat rub-onen lite.


Fotot på Anders och Viggo är taget på NEO avd. på Danderyd. Det måste vara Sveriges bästa avdelning. Det var så fint och mysigt! Idag är Viggo 10 veckor!!! Det känns som en evighet sedan vi låg på sjukhus! Viggo är verkligen en supersnäll liten kille! I morse när han vaknade 5.30 och var hungrig väcktes jag av att han låg och snackade! Illvrålet kommer bara precis innan han får flaskan DÅ blir det panik!
Idag ska vi gå ner till BVC och delta i första föräldrargrupps träffen. Vi gick ju aldrig någon föräldrautbildning eftersom jag skulle snittas. Jag LÄR ju vara äldst!

Stämpelstafetten fortgår och ni missar väl inte att rösta på alla deltävlingar! Jag knep en andra plats med min JAG ÄR FANTASTISK lo´n på Stellas crop. Snubblade på målsnöret kan man säga. Men otroligt glad att hamna på prispall när de fick in 450 bidrag till de olika utmaningarna!

Ha en härlig tisdag!

1 kommentar:

Emma sa...

Så enkel, men så vacker!! Stämningsfullt - och härliga papper!