lördag 27 december 2008

Första alstren för Scrapgalen!

God fortsättning och hoppas att ni haft en härlig julhelg! Tomten var snäll även i år (det lönar sig att vara snäll själv) och kom med fina paket till mig! Jag fick bla. en Cuttlebug, 12x12 album, mobiltelefon och kläder! Viggo fick också massor av fint och han som precis fått fina dop presenter! Jag ska visa lite senare!
Jag fick ett härligt första kit av Petra från Scrapgalen innan jul som innehöll Maja Designs Vintertid kollektion. Av den har jag skapat en lo och ett kort hittils. Så här ser de ut!


Det blev även ett födelsedagskort till Malte som fyllt 4 år!!

Ni missar väl inte Söndagsbilagan på Allt om Scrap som kommer imorgon!!!


9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar layouten och kortet..så fantastiskt, och så DU på något sätt, verkligen din stil. Så härligt! Vad roligt att du börjat ditt uppdrag nu :D

Anonym sa...

Gillar Lo:n jättemkt. Så mkt känsla! Jag blev alldeles tårögd när jag tittar på fotot.
Läckert med de utklippta löven av silvernätet. det måste jag testa!
Kramiz

Anonym sa...

Härliga papper och alster!! Stort Grattis till uppdraget his Scrapgalen! Det var till att ha varit riktigt snäll, vilka underbara klappar!God fortsättning på dig!

MissMian sa...

Underbar!!! Och vilka underbara dopkort...för att inte tala om Nissekortet!!! Du har en sån sötis!

Helena sa...

Vilken underbar lo.=)
Nu ser jag fram emot lite våriga papper och dekorationer.
Jag fick inga scrapsaker alls i julklapp men väl en massa annat fint.=)
Ha en skön söndag vännen!
Kram

Maja Stokk / eyovine sa...

Vilken härlig LO!!! Underbart foto och sååå snygga papper.

Anonym sa...

God fortsättning Min Vän!
Jag hoppas att ni har haft en underbar jul!

Underbara alster! Layouten är såååå himla fin! :)

Helena sa...

Hej vännen....du har nått att hämta på min blogg.=)
Kram

Anonym sa...

åååh!! Jag är kär i din lo!! Närhet...så uuunderbar!! LÖÖÖÖVE! =D
Du måste varit extremt snäll i år!! Så mycket fint som du fick i julklapp! ;)
Själv fick jag Arnfilmen (2an), en hårtrimmer (så jag kan klippa Loke lite lättare..klippte honom för 4e gången dagen innan julafton!..det växer så det knakar..) ;) å så fick jag en flaska fint rött vin och scrapbookingkit av mamma! =)
Så jag har nog inte varit lika snäll som du..men nästan! ;P
Du..jag ville bara önska dej ett härligt och inspirerande gott nytt år!!! =D
STOR BAMSEKRAM FRÅN FAM SÖDERSTRÖM TILL DIN SÖTA FAMILJ!! =D