lördag 24 januari 2009

Ja, så var det lördag igen!

Jag hinner tyvärr inte uppdatera min blogg lika ofta som jag gjorde för! Jag hoppas ändå att ni vill fortsätta kika in här och hälsa på! Jag rusar runt hos er och kikar in så ofta jag bara hinner!

Just nu jobbar jag mycket med alster till AOS nya nummer som kommer i mitten av februari, missa inte det! Det kommer att bli ett kanonbra nummer! Är så stolt att jag får vara med där! Det händer så mycket skoj med mitt scrappande nu! Snart ska jag på min första mara, fega, blyga jag!?

Jag hittade en layout som jag inte visat och som är gjord efter Helenes skiss i Scrapbooking mm.



Kors i taket, jag har fastnat på bild! Layouten är gjord av papper från Chatterbox som jag vann från Scraphuset. De små alfabetstickersen har jag fått av söta Lily/Marie.

Snart är det dax för bloggparty igen! Vi kör under februari månad och det kommer att finnas massor av roliga utmaningar och fina priser att vinna! Jag utlovar något skoj hos mig! Kika in första februari om du vill vara med!

Och hur är det med sötaste Viggo då? Han är verkligen mitt solsken alla dagar i veckan! Han somnar oftast med ett leende och vaknar alltid med ett! Han utvcklas i rallyfart nu och vi försöker hänga med i svängarna! Han äter och testar nya smaker med stor aptit, godast just nu är nog Katrinplommon! Han vill gärna stå och snart börjar han nog vända sig, nära nu! Häromdagen provsatt han Tripptrapp stolen. Det gick jättebra men lite svårt att sitta och äta i den än så länge.

Det här är inga mästerbilder precis utan sådan "shit kameran, rusar iväg och klick"!! Men väldigt skoj att ha sedan. Man ser hur fundersam Viggo är här när han sitter helt själv! Den fina stolen fick Viggo av farmor och farfar i dop present! Dynan köpte vi häromdagen. Svart och vitt så klart! Svårt att tro att jag är en rosa scrappare som det ser ut hemma hos mig!

Hoppas att ni har en skön helg! Många kramar!

5 kommentarer:

Anonym sa...

De där papprena har jag också, de är så mysiga!! Och jag tycker om det kortet du har använt väldigt mycket!! Vad roligt att du ska på mara! Heja heja! Det är grymt roligt, du kommer ha det toppen! Klart vi kollar in här ändå :D Jag prenumerar ju på din blogg iaf, så jag ser så fort du har uppdaterat, kanonbra!! Ta hand om dig denna ruskiga och regniga dag *kram*

Aud sa...

Så fin LO!
Forstår at det er lite tid til internett...
Herlige bilder av lille Viggo, han vokser fort!

Ha en strålene søndag! :o)

(Tror du må fikse litt på linken til Allt om scrap, ser ut som det fattas .se på slutten)

MissMian sa...

Underbar LO!! Och han är ju såååå söt din lille kille!

Anonym sa...

Å lillprinsen! Han är ju för go! =D
Vilken träff ska du på? Tänkte att du kanske ska upp till Ö-vik men det kanske är lite för långt ;P Jag hoppas iallafall för dit ska jaaag! Det ska bli så skoj =D

Ha en härlig måndag vännen!

Kram!

Petraso sa...

--------------åh vad han växer! söta lilla V!! bloggparty ja det ser jag fram emot skapar massa massa...