onsdag 28 januari 2009

Love is in the air!

Snart är det februari och alla hjärtansdag är snart här! Jag fick ett läckert kit av Petra på Scrapgalen med saker från MM serien Love notes. Tog fram vårat gamla förlovningskort från -93! Jag vet jag är en mossig dinosurie! Tänk det är snart 16 år sedan och mååånga kilo sedan! Ljuva ungdom! Ha ha!! Men lika kär DET är jag!

Jag har även gjort ett fodral till ett kärleksbrev, nej nej DET får ni inte se!

Igår kväll var vi hos Sofia på Handarbeta och hämtade min julklappsbugge! Attans vad skoj! Viggo har varit i sin första scrapbutik, det ska ju börjas i tid! Passade på att köpa lite metalldekos också! Älskar dessa. När vi kom hem var Viggo i sitt esse, OMG, han kan snacka den killen! Och att klara det med BÅDA händerna i munnen, det är en konst!

Kramar!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint du scrappar!!!
Bor du i närheten av Ekerö? Jag var till Stenhamra i helgen och hälsade på....trodde inte du bodde där....funderar.

Ewonne sa...

Underbara!! Du har verkligen lyft fram papperna på bästa sätt ♥

Det ligger en liten utmaning till dig i min blogg!