lördag 3 januari 2009

Några dagar in på nya året!

Hoppas att ni alla hade ett härligt nyår! Årets första dag fick vi Viggos första riktiga skratt!!! Åh vad härligt!! Han satt i Anders knä och skulle få gröt så när jag satte mig framför honom började han skratta!! Förut har han liksom sagt hö hö, bara.

I går den 2 januari blev han 4 månader! Viggo, jag och mormor var och shoppade lite i Täby C. Det finns en liten presentinslagningsbutik där som har lite scrapgrejer. De reade alla julsaker så jag tänkte fynda lite. När jag stod i kassan frågade tjejen om jag var en scraptjej? Jaa, sade jag!! Då sade hon att hon skulle köra halva priset på allt scrap om 2 dgr och att jag kunde få det nu! Jag gick ett varv till!!! Kom hem med en skön liten påse!

Här kommer lite bilder på älskade Viggo!!!




Trevlig helg!!

7 kommentarer:

MissMian sa...

Men åhh...så underbart söt han är!!!

Saawan sa...

Åh så söt han är lillprinsen!

Vilken jättetjusig LO du hade med i Scrapbooking mm förresten - grattis till publiceringen.

Anonym sa...

Vilken sötnos han är!

Alltid kul att shoppa... ;)

God fortsättning!

Petraso sa...

Åh jag har en titel till nedersta kortet! Slugger..... Ser ut som han boxas åh va söt han är lille viggo pussa han på magen från mig!

du får visa shopping bild ja vill se vad du fyndade!!!!!

Har inte hunnit kolla in tidningen har känns det inte varit i stan på månader...... Tja jobbade i fredags helt ensampå firman.... men annars har jag ju varit sjuk så någon shopping har det inte blivt.....

Anonym sa...

Men... Hur söt får man va??? Vilket litet charmtroll.

God fortsättning Vännen!

Kram!!!

Anonym sa...

Vad söt han är den lille Viggo.

God fortsättning.

Kram Susanne

Anonym sa...

Vilken sötis!!! Lyckliga dig som har all bebistid framför dig med Viggo! Jag kan längta mig sjuk efter den mysiga tiden igen.