söndag 15 februari 2009

En småbarnsmammas bryderier!

Helgen har avlöpt i "sakta" mak, inget pyssel så långt ögat når. Igår kom ett bud med en helt underbar bukett i rosa till prinsessan LillBlomma! Min man vet precis vad jag gillar, inga röda rosor här inte utan Anemoner, Tulpaner, Nejlikor och favoriten Ranunklar! Bild kommer, hur som på en layout!

Jag måste bara berätta om våra "skräck" situationer som uppkommit sedan Viggo föddes.
Först när vi kom hem från BB visade det sig att vissa nappflaskor var livsfarliga (vi hade dock inte dem). Någon vecka senare var det den hemska historien om mjölkersättning i rask takt visade det sig att AD droppar var inte bra och nu senast har jag varit och bytt min livsfarliga fleeceoverall från Polarn och Pyret! Tur att man har starka nerver!

Nu har halva februari gått och jag har fått in fantastiska alster till min bloggparty utmaning! Men jag vill ju ha flera!!

Ni har väl inte missat det nya numret av Allt om Scrap!
Vi vill ju gärna höra vad ni tycker om våra alster så just nu pågår en tävling fram till 20 mars. Om du lämnar kommentarer, ju fler desto större chans, kan du vinna ett pris från Scrapgalen värt 150 kronor! Så gå in och läs! Denna månad finns det inget PDF nummer pga sjukdom.


Många kramar!

1 kommentar:

(Favvis)Maria sa...

Jättefina grejer du har gjort sen sist jag var här inne och titta!

Ha det bra!