onsdag 10 juni 2009

Idag känner jag mig snäll!

Jag har skickat iväg inte mindre än tre små saker med posten idag! Till tre söta damer som jag gillar massor, hoppas att de blir glada!

Själv blev jag så glad när jag kikade i brevlådan och hittade mina nya stämplar jag beställde i måndags! Jag har sedan barnsben älskat nallar och föll pladask för Penny Blacks nya sötisar! Var tvungen att testa direkt!

Visst är han bedårande! Jag har färglagt med Promarkers. Texten och den lilla humlan ingick också i kitet! Snart landar Teddy hemma hos en söt vän!

Nu ska jag ta mig an ett viktigt uppdrag för Inkido!! Sedan blir det date med en het doktor!

6 kommentarer:

Catrin (Lillstrumpa) sa...

Vilken underbar och kramgo nalle! Jag är själv svag för nallar och har alltid varit det. Måste spana in dessa sötisar.

petraso sa...

Het Doktor jag... ojoj vad Jag grinade......... En hel sommar undrande.......

Japp Uppdraget utfört;)....
Åh så söt nalle! perfekta stämplar till Alla barn kalas viggo kommer gå på...... Den lille chamören....

Lisbet sa...

Så söt.....har skrivit mer i forumet..

Maria sa...

Hej hej, har tittat runt lite hos dig. Vilka underbart fina kort och layouter du gör. //maria

Maja Stokk / eyovine sa...

Du e snäll;).. har något till dig i min blogg....

Kram Maja

CillaT sa...

Ja, jag blev jätteglad! Fanny sa "Men mamma du gråter ju" - så glad blev jag! Älskar kortet, älskar alfabetet! TACK och stor kram min vän!