onsdag 17 juni 2009

Två grattiskort!

Två goa scrappare har fyllt år och jag skickade gratulationer, så här såg de ut!

Min cybersyster Petraso fick ett lite marininspirerat kort då hon håller till nära kusten! Stämpeln kommer från Skogstokiga. Jag har färglagt med Promarkers.
Även min DT kompis Christel har fyllt år och hon fick ett lite romantiskt kort också färglagt med Promarkers.

Ni som bor runt Bålsta trakten alltså Stockholm, Uppsala, Enköping, Västerås osv. ni missar väl inte att Scrapgalen anordnar en sommarscrap den 4 juli!! Hela DT gänget kommer att finnas på plats med skojiga utmaningar hela dagen! Ni hittar all information här!

2 kommentarer:

Petraso sa...

Kortet sitter vi datorn så jag Jag le hela tiden!!! så Sött och guuuuu va duktig du är på färgläggningen

Helena sa...

Åh så fina kort.
Önskar dig och de dina en härlig midsommarhelg.
Kram vännen min!