torsdag 2 juli 2009

Älskar att vara Viggos mamma!

Idag är Viggo 10 månader!!! Tänk om två månader är han ett år! Den här tiden förra året var bara en lång väntan. En väntan på att få träffa den lilla filur som bodde i min mage! Jag tänkte visa två layouter som jag gjorde till våran morsdagbilaga på Allt om scrap.
Här har jag använt kartongen som innehöll blomrankan på nästa lo som bas under blommorna.
På den här har jag faktiskt använt jätte gamla papper från BG, gillar dem men de var så himla svårscrappade? Sedan är det en blomranka från Prima som sällskapar med lite rosor.
Nu ser jag fram emot att få träffa mina söta DT kompisar i helgen! Kramar!

1 kommentar:

Helena sa...

Vilka helt underbara los.....du är en mästare.
Tack för gratulationen.....vilken grej va.=)
Det har varit en otroligt kretiv och rolig vår medan jag jobbat med omslaget.
Ha en skön helg vännen!