tisdag 21 juli 2009

Tänker sparka Jante i baken!

Det är inte ofta man är så där riktigt dunder nöjd med en layout! Visst är jag ganska nöjd ofta nu för tiden men med denna är jag SKIT nöjd för att använda ett kraft ord! Den är gjord efter Leamons skiss. Varför är jag så nöjd då? Jag som knappt får dit en titel i vanliga fall har tryckt dit en "vörsting" lång en! Jag har lekt med olika fonter, fyllt hela sidan, tycker att färgerna är skitläckra osv. Jag struntar fullkomligt i om jag är osvensk och skrytig!:) Idag ger jag Jante en spark i baken och njuter av att jag unnar mig att vara NÖJD! Tack underbara begåvade Leamon för att jag fick tolka din härliga skiss!


Det går ju aldrig att riktigt återge en layout i ett foto men här är den. Jag har utvecklat en kärlek för October Afternoons papper. Jag scrappar oftast baksidorna. Layouten handlar helt enkelt om allt man vill minnas i framtiden! Bilden på Viggo i pappas knä, är tagen en kväll med varmt sol ljus. Det fick sätta färgvalet. Sedan har jag lagt svarta fotomattor bakom.


En detaljbild. Fonter från Making memories, Heidi Swapp, American crafts och Adornit.

Och en till! Tack för att ni kikar in och står ut med mitt skryt idag:) Kramar!

18 kommentarer:

Linda sa...

Visst är det härligt när man känner så, och det tycker jag absolut du ska känna också, den är verkligen läcker! Så himla coolt det blev :D

monica sa...

Bra att du sparkar Jante i baken - för det ska du verkligen göra!!! Superfin tolkning, förstår att du är nöjd! Tusen tack för dina gulliga ord *glad* =)

Ha en bra dag!
kram!

Mrs X sa...

Visst är det så att man är alldeles för självkritisk... Tycker att du ska vara nöjd med all rätt, det är verkligen en fin LO! Men inte bara denna, du gör alltid fina alster! Man ska inte bry sig så mycket om vad alla tycker, hur det ska vara osv. Man scrappar ju faktiskt för sin egen skull! :)

Cath. sa...

Den är helt fantastisk och du gör rätt som sparkar Jante i rumpan!
Visst är det skönt att känna att man verkligen är nöjd! Och du är så fantastiskt duktig tycker jag, alltid en fröjd att se vad du gör.

KRAAAM!!!

Lillnettan sa...

Underbar! Älskar allt med den... Så läckra färger, så fint med de svarta kontrasterna och så söööt liten Viggo.

elsamaja sa...

Så ska det låta, mera!!!
Visst är det skönt att få tala om att man är riktigt nöjd, och det har du all anledning att vara, för den är jättefin och har en underbar titel, jag har redan gått igång i hjärnkontoret vad jag skulle kunna använda den ordalydelsen till, så det blir nog en "titellift" så småningom.
Jag tyckeratt det är först sen jag började scrappa, som jag lärt mej att faktiskt sätta ord på, även i tryck, att jag är riktigt nöjd.
Det är en bra hobby för självförtroendet.

Kram

Petraso sa...

Helt rätt sparka Jante i arslet Den är Så läcker och du är super BRA!!!!!

Sanna F sa...

Super snygg layout!!! Klart att du ska vara stolt över den! Man måste skryta när man blir så nöjd!!! Super cooool är den!
KRAM

Carola sa...

Visst äre härligt när man känner sig så nöjd med det man skapat.
Jante borde alla sparka i baken lite oftare ^-^.
Härlig och harmonisk lo. Gillar den vörsting mycke ;).

Kramiz ♥

Wildärtan sa...

Bra där Lillblomman! Underbart läcker LO, jag gillar mycket färg:-)

CillaT sa...

=D Heja Ullis! Klart att du är nöjd, den är ju underbar! Älskar färgerna och den busiga rubriken + den lilla detaljen i sidan.

Hoppas att ni har en fin semestertid=)

Kramar

Anzan sa...

Den e gryyyym!! Och vet du ... att tycka man har gjort nåt bra & dessutom säga det högt e helt ok!! Du verkar så ödmjuk i övrigt så det blir inte ens skryt i mina ögon. ,)GRYMT snygga färger!! Var själv "såhäääär nära" att scrappa idag men skrivarhelvetet strulade när jag hade redigerat klart :( Jaja, nån dag kommer det kanske ... **kram**

Ammi sa...

Klart man ska vara stolt när man är nöjd, superfint :-)

Cattis sa...

Klart du ska vara nöjd!! Den är ju jättesnygg!! =)

Gunsan sa...

Jättesnygg LO, självklart ska du vara nöjd:)

Maja Stokk / eyovine sa...

Det är bara att skryta på!!! Med all rätt!! Denna är superläcker och lite annorlunda mot för hur du brukar göra =). Gillar den massor!!

Kramiz Maja

Karin sa...

Härligt när man blir sååå nöjd, den är verkligen kanonsnygg!!! =)

Helena sa...

Strunta i jantelagen och skryt på du.
Dessutom är det ju sant....den är jättesnygg.
Ovant att du inte har en massa fina blommor men lika snyggt för det.
Du är bara bäst vännen!
kram