måndag 7 september 2009

Mitt första i SWE bloggen!

God dag kära vänner! Helgen har passerat med ett årskalas på lördagen och lite scrap och shopping på söndagen. Vi hade ett heeelt fantastiskt väder på lördagen! Många av Viggos gäster kunde sitta ute på verandan och fika i solen. Huset var fullt av barn så det var spännande för Viggo. Han var på topp hela tiden men blev lite ledsen när gästerna gick hem:) OJ, så mycket fint han fick! På söndagen köpte vi vinteroverall. Ska man få tag i det man vill ha måste man vara ute i tid, det märks! Det blev en blå overall från Reima med en söt mössa till.

Ni missar väl inte senaste söndagsbilagan på Allt om scrap? Tjejerna har skapat helt fantastiska alster inspirerade av mellan östern.

Nu har mina första alster visats i SWE bloggen! Jag tänkte visa en här idag!

Denna är en lift efter JennyB´s vackra lo! Viggo och Anders står vid havet på Öland. En ganska enkel och avskalad lo för att vara jag. Men jag gillar den faktiskt! Dessutom har jag så fina minnen från tillfället. Blommorna är från Prima med blingploppar i mitten. Cikeln är gjord av svart Pearlmaker.

Hoppas att ni får en fin måndag!

5 kommentarer:

Mette sa...

Åhhhhhhh så fin!!!! Helt underbar!

Vonna sa...

Jättevacker!

Helena sa...

Härligt att ni hade så fint väder på Viggos 1 årskalas.
Underbar LO.
Kram vännen!

Maria Ammar sa...

Woow vilken läcker Lo!
Gratttis i efterskott till lilla ettåringen!! =0)

Kram Maria

Malin sa...

Ljuuuvlig!! =D Du är så duktig!!

Stor Kraaam!