söndag 25 oktober 2009

Välkommen på Blogghoppa!

Idag påbörjar vi ett riktigt kalas hos Allt om scrap tidningen! Vi firar att vi nu funnits i ett år!

Inne i bloggen kommer det att finnas mängder av tävlingar, utmaningar och candies!

Vi börjar dagen med en blogghoppa! Häng med!!!


Hej och välkommen till min blogg!

Jag är en av de stolta medarbetarna till världens bästa nättidning, Allt om scrap!
Ta dig gärna lite tid och kika runt i min blogg innan du rusar in till nästa! Hos mig ska du få en ledtråd som leder dig till ett ord.
Ordet leder dig till en mening! Meningen kan ge dig ett härligt pris sponsrat av Scrapgalen! För att göra det lite lättare har jag gjort lika många punkter som det är bokstäver i ordet du söker!

Här kommer min ledtråd!

Man skulle kunna säga att jag är en .....galning!

Nu när du fått ett ord hos mig hittar du nästa hos MISON

Tack för att du ville kika in och lycka till i jakten på nya ord!

Inga kommentarer: