måndag 23 november 2009

Sponsrad av Pion design hos Allt om scrap!

Jag har haft nöjet att få jobba med ett paket sponsrat av en ny butik som heter Pion design inne på Allt om scrap! Jag fick ett jättefint kit med saker från Kaiser craft!
Jag älskar dessa foton på Viggo som jag tog i parken här hemma. Jag har gjort om dem till svart/vitt då det känns bättre till papperna. Här har jag klippt ut olika delar från papper, delat på rub-ons och även använt en tag som satt på en förpackning! Allt material är från Pion design.
En lo om Viggos ett års presenter. Nallen och våran skänk passar så bra till dessa färger. Massor av utklippt, pärlor och blommor.
Av spillbitarna blev det ett kort. Här har jag dock använt lite privat material också. Blomman, snöret och text rubbisen är mina egna.
Jag vill passa på att tacka Jenny på Piondesign för att jag fick leka med så fint material!

2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

2 jättefina lo´s! och ett supersött kort!
Gillar kort utan motivstämplar!
Det har börjat bli allt mer intressant hos mej å du har lyckats ypperligt med ditt kort!

Hoppas allt är bra med dej å familjen! =)

STORA KRAMAR Petra

CillaT sa...

Wow så fina! Älskar dina små stämplar här och där=)