onsdag 25 november 2009

Typiskt LillBlomman kort?

Vi har haft en liten tävling inne på Scrapgalens inspirationsblogg där man skulle gissa vem som gjort kortet. Alla utom Helene hade bidragit så det var lite klurigt att gissa. Men att det var såååå svårt det kunde man inte gissat! Jag tycker att mitt kort är ganska LillBlomman som mina ser ut när jag inte har med ngn motovstämpel:) Kanske inte händer jätteofta! Jag gillar kortet i alla fall som mestadels är skapat av MM Vintage findings saker! Lite Prima har nog smygit sig in också:)
Annars säger jag bara bläh för det skittrista vädret! Jag säger också bläh och att jag ibland skäms att vara människa! Jag mår illa på hur en del människor är kapabla att behandla djur! Hur är man skapt? I Japan avrättar man Delfiner så jag drömmer mardrömmar och så tror man att i Sverige är vi ju såååå himla bra! Men fy skäms säger jag bara till de grisbönder som inte kan behandla levande ting med respekt! Fyyyyy!!!

1 kommentar:

joggemia sa...

Åh, vad fint!! Gillar dekorationerna och färgkombon massor!!

Kram!