fredag 11 december 2009

En lift från SWE bloggen!

Förra veckan liftade vi designers på SWE bloggen en av Carinas layouter! Carina är en stor inspirationskälla för mig! Hon har en förmåga att få till en alledeles egen stil med fantastifulla dekorationer och lite romantik. Hon gör också fantastiskt fina kort! Har ni missat henne rusa in i hennes blogg och njut!

Här är min lift! Jag har nog liftat det mesta förutom färgerna. En ganska avskalad lo för att vara mig men jag gillar den! Viggos min är ju bara suverän och jag är så glad att kameran låg framme!

Myskramar från mig!

5 kommentarer:

carina sa...

Men, du är väl den sötaste i världen! tack så mycket för dina fina ord, dom värmer verkligen♥

Din lift är ursnygg och Viggos min helt underbar=)

Kram

Petra/Paradise sa...

Vilken fin lo med supersöta foton!
Vilken härlig pussmun han har ;)
Såg inne hos Skogstokiga att du är gästDT!! Tusen vad roligt!!
Har letat runt och hittat alla dina DTkort! SUperfina allesammans!! =D
Det kanske finns en tjej till som ska gästa där till våren!! *hintar* :D

TA hand om dej och Viggo å trevlig helg!!
MÅNGA KRAMAR

Lätta och Goda recept sa...

Men, vilken läcker LO. Så stor han blivit din Prins, söt som socker dessutom : )

Kram

MissMian sa...

Hahaha...vilka underbara foton!!! Och LOn är sååå snygg!!

CillaT sa...

Lovely! Oranget är så fint och glatt=) Snyggt med kontrasterna!

Jag gör layout på layout för att "slippa" göra julkort (=tråkigt för mig) ;)

Kramis