fredag 4 december 2009

Jag har köpt mitt första tävlingskit!

Ja det är sant! Nu har jag snart scrappat i fyra år och aldrig köpt ett tävlingskit! Men det är ju aldrig försent som man brukar säga! Jag köpte ett från Stellas Superduper tävling. Det blev det som stod romantiskt om. Jag hade nog förväntat mig pastellfärger, spets och blommor men fick ett kärlekskit i rött, vitt och rosa. Det blev en ordentlig utmaning men jag känner mig nöjd med mina fyra layouter jag skapat! Det kommer ju bli mycket julkort i bloggen nu så jag blandar upp med några tävlingsalster!

Jag visar dem i den ordningen de blev skapade helt enkelt! Till denna utmaning skulle man använda minst 4 foton, 5 mönstade papper, band och ett citat. Dessutom måste två papper och två dekorationer från kitet finnas med. Min lilla yuppie älskar allt tekniskt och dessa bilder är så härliga! Citatet är så perfekt då pappan är likadan! Imorgon blir det julkort!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättejättefint! Så roligt att mötas av denna färgglada, grafiska och snygga layout när man kommer till din blogg för första gången! Jag blev kär i rosetten (älskar band ju)!

NB sa...

Tycker den är så fin - gillar hur du får med stora, snygga rosetter!
Jag älskar MME papper så jag köpte det kitet! Ha en skön helg! Kram!

CillaT sa...

Den är underbar=) (måste gå och prismärka lite nu....)

Kram