onsdag 2 december 2009

Nu kan jag avslöja!!!

Jag har fått ett nytt DT uppdrag! När Pion Design sponsrade AOS blev det väl ömsesidig kärlek kan man kanske säga:) Jenny på Pion Design tyckte så mycket om mina alster så jag fick frågan om jag kunde tänka mig att ingå i hennes Design team? Jag tackade med glädje JA!! Pion design har ett superfint sortiment med framförallt massor av saker från KaiserCraft! Första DT kitet anlände idag och jag ser fram emot samarbetet massor! Mina designkollegor är Theresa/Pysselgumman, Catharina/Catta och Åsa/Badanka!

Jag måste tipsa om Decembers tävling inne Pion Design blogg! Här hittar ni den!

Kramar från en glad LillBlomman

3 kommentarer:

carina sa...

va roligt ,stort grattis!!!♥

CillaT sa...

Gu' vad roligt Ullis!! Grattis, grattis, grattis <3 Åh vad glad jag är för din skull! *dans* o *skutt*

Kramar

christel sa...

Jättestort Grattis!!!