onsdag 3 februari 2010

Julstämning!?

Jag kan inte minnas ens när vi hade vinter så länge i ett streck, som vi har nu! Visst var det snö när man var barn, men så här? Ena dagen har vi nästan 20 minus och nästa runt nollan? Men snön stannar envist kvar! Börjar bli riktigt trött på detta nu! Igår var det i och för sig rätt skönt när solen sken. Ja, ja nu ska jag inte gnälla om vädret mer, låter som en gammal tant.
I måndags var det dags för skisstolkning inne på SWE bloggen och jag hade gjort detta bidrag!
Har lekt med Maja papper. Gillade verkligen årets kollection! Verkligen julstämning! Med lite olika stämplar, spets, blommor och bling så är man klar:) Mina älskade MM rub-ons börjar bli för gamla. Finns det något tips hur man få de att funka igen? Här fick jag blanda två fonter. Blev ju bra trots allt!
Många kramar!

1 kommentar:

CillaT sa...

Nä sluta gnälla nu;) Jättehärlig layout, varm o go och vilken lycklig liten Nisse=)

Kramis