måndag 15 februari 2010

Ni har väl inte missat?

Scrapgalens nya butik är sprängfylld med nya saker! Bland annat kom häromdagen tre kartonger från Prima! Det kommer att rasa in nya produkter närmsta tiden så jag kan rekommendera ett besök!

Jag var hemma hos Petra och "shoppade loss" i fredags tillsammans med UlrikaWan och CillaT. Vi passade på att gratulera Petra till nya butiken och jag hade gjort ett litet kort också!
Jag har fått hem lite nya söta stämplar! Bland annat några Best friend nallar och så nya Hänglar såklart! Visst är han söt!!!
Jag önskar er en bra start på veckan! Kramar!

3 kommentarer:

NB sa...

Underbart sött kort! Så mycket fint det fanns, blev frestad efter ha sett intervjun så nu är massor av nya blommor på väg till mig nu!!!

Guylaine Seyer sa...

this card is sooo awesome!

CillaT sa...

Det är så sött och Petra vart ju så glad att jag var tvungen att låstas att jag varit med och blingat och fixat det lite;)

Kram