lördag 27 februari 2010

Oj den här har jag visst glömt?!

Den här layouten gjorde jag i Enköping för flera veckor sedan men har helt glömt av den!

Vet inte varför jag tycker att den känns för enkel, kan inte sätta dit något mer och ändå känns den oarbetad? Egentligen är den vacker med det flockade pappret, bling och snöstjärnor. Men så är det väl bara ibland. Gå vidare bara!

IMORGON SMÄLLER DET!!!!!! HÅLL I HATTEN FÖR DÅ BLIR DET ÅKA AV; VILL JAG LOVA!!! KIKA IN TILL ALLT OM SCRAP TIDNINGEN!!!

Många kramar!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Sååå söt =D Och tack goa rara för gratulationen till mitt DT uppdrag =D

Ha en härlig helg!
Kram
Malin

Lilo sa...

Den är ju jättefin!!! =)

Helena sa...

Jag tycker att den är jättefin...som allt du gör.=)
Önskar att det kunde bli vår nu men snön vräker ner utanför fönstret.
Ha en mysig kväll vännen!
Kram