fredag 30 april 2010

:: Älskar Viggos lilla face ::

Inne på mitt nya favvoställe The color room har jag tolkat förra veckans palett och skiss. TCR#3
En färgklick i vitt, lila, turkost och lindgrönt. Det blev en på engelska om Viggos söta lilla face! Hoppar inte högt av glädje men den duger!
Jag pillade med blommorna i flera timmar, jag vet det syns inte, gjorde om säkert 15 gånger men till slut fick det liksom bli "good enough" helt enkelt!
Fotade i knasigt ljus men orkar inte ta om dem nu så färgerna blev lite gulaktiga. Wellpappen är alltså vit!
Önskar er en skön Valborg och akta er för elden:) Många kramar!

6 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Hej!
Vilken superfin LO i härliga vårfärger. Jag gillar upplägget med flera foton. Vart kommer de fina blommorna ifrån? Trevlig valborg!
Kramar

Theresa/Tette sa...

Vilken liten gull-unge han är!
Jätteläckra LO:er - du är typ bäst, men det vet du ju redan.

Syns vi kanske vid majbrasan ikväll?
Om inte, så ha en riktigt härlig Valborg (i alla fall ;-) ).
Scrap-Kram Tette

Linda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda sa...

du är way too blygsam! ;)
Den är jättefin så hoppa du!

Kram o trevlig valborg!

Maja Stokk / eyovine sa...

Supersnygg!!! Å färger jag gillar =). Du är sååååå duktig!

Kramiz Maja

CillaT sa...

Härlig! Jag ska nog försöka mig på nuvarande utmaning nu när jag har fåt mina scrapsaker och scraptid tillbaka!

Kramis