måndag 26 april 2010

:: Måndags skissen ::

Idag är det Helene som ritat skissen inne på SWE. En lite klurig skiss tyckte jag och så klart var jag ju tvungen att kasta mig över den då! Mitt löfte för i år! Våga testa nya saker!

Ibland får jag nästan ont i magen när jag tänker på allt som Viggo måste gå igenom. Denna lo handlar om att jag skulle vilja skydda honom från allt! Klippte ut en cirkel och gjorde en massa hål i sedan knöt jag rosetter i hålen.

De söta turkosa fjärilarna fick jag ev en rara granntjej när jag fyllde år! De passade perfekt här!

Inte ofta jag skriver för hand på layouter men jag försöker bättra mig:)

Många kramar!

6 kommentarer:

bili sa...

Vilken härlig LO ! Färgen ja allt, helt fantastisk.

CillaT sa...

Åh vad mycket fint du har gjort Ullis. Blir så sugen på att scrappa men mina saker ligger så fint i flyttkartonger...

Rart med rosetterna runt cirkeln=)

Kramis

LisaVeronica sa...

Vilken vacker!

Aase sa...

Läckert.... Tyckte skissen kändes klurig men du har verkligen fixat det kanon!! Kram

MissMian sa...

Så vacker LO!!!!

Mia KL sa...

Vilken stilren men ändå effektful LO du fick ihop. Smart med rosetter runt cirkeln så där.