måndag 12 april 2010

:: Mera Dear Lizzy ::

Idag visar jag min andra lo som jag skapat med material från Scrapgalen och Dear Lizzy kollektionen!
En lo om vårat asgarv när vi försökte ta ett familjefoto på påskafton!
Blandat skira blommor och en tuff hund från Prima. Vovven fick jag av Webmosterhelene när jag fyllde år.
Kors, jag har fått med lite journaling!
En stansad kant kan göra mycket! MS punchen Doily lace är en favorit!
Kolla hur det blev utan att vara planerat! En liten kyckling kikar fråm genom G svängen!
Hoppas att ni får en bra start på veckan! Kramar!

5 kommentarer:

Lilo sa...

Åh! Ursnyggt! Och kycklingen var ju det bästa av allt liksom... fast jag är inte helt säker på att det är en kyckling... det kan vara en undulat också. ;)

Erica sa...

Vilka härliga foton att scrappa och en sådan fin LO du gjort! fint påskpapper också och rolig detalj med kycklingen.

Ha en bra dag!

Kram, Erica

MissMian sa...

Wow så läcker LO!!!

yes sa...

Härliga färger och härlig känsla i fotona :) me like
kram

Aase sa...

Vad glad man blir av att se erat goa glada skratt,dessutom underbar LO
Kramen Aase