tisdag 20 april 2010

:: Skisstolkning från SWE bloggen ::

Igår var det dags för skissmåndag i Swe bloggen igen! det var ett tag sedan jag gjorde en tolkning men idag är det dags igen! Åsa/Badanka har denna gången stått för skissen och jag tokgillade den! En skiss med många foton även om jag valde att använda ett stort också.

Som barnfamilj hittar man många bevis för att man just är barnfamilj! Gick runt en dag och fotade spåren efter Viggo:) Dessutom har jag jobbat med helt otroligt läckra papper från My little shoebox! Ser ni? Inte en blomma så långt öga kan nå! Jag KAN göra sådana också:)
Stansat ut en Kotte med cirkelpunch och sedan fäst på en scalloped cirkel, under en stickers från OA och sist lite sick-sack söm!
Här har jag blandat olika Thickers i både färg och font! Måste göra det lite mer känner jag!

Önskar er en trevlig tisdag! Många kramar!

4 kommentarer:

Lilo sa...

Vad fint!!! =) Igelkotten är så söt också. Jag är ju barnsligt förtjust i sådana gulliga papper och dekorationer, trots att jag saknar småbarn hemma. ;)

Karin sa...

Vilken cool layout i så härliga färger !

danni reid. sa...

omgosh, those pics are the cutest, i love your layout!!! (((hugs))) my friend!

CillaT sa...

Vilken liten vitaminkick=D Jättehärlig layout!

Kramis