torsdag 20 maj 2010

:: Grabbiga kort ::

Jag är som sagt inne i ett kortstim av stora mått! Jag tycker att det är tokskoj och målar motiv och kombinerar färger för fullt! Idag blir det dock inga pastelliga kort utan grabbigt i stället!

Först ut ett kort till en kille som fyller år. Fotbollskillen är ett av några av mina
nya motiv som jag fått hem! Visst är han söt! Och looki looki inga sömmar?

Färglagt med ganska bleka toner av Distresser!
Nästa kort är till en nyfödd pojke! Motivet från samma tillverkare som ovan.
Papper från Melissa Frances!

Och så en liten närbild. Här har vi sömmarna igen. Pust! Trodde nästan
att jag glömt av det:)
Många kramar!

1 kommentar:

Cath. sa...

Superfina båda två! Och fotbollskillen är på väg hem till mig... kunde inte motstå en beställning där. Hoppas jag har lite scrapshoppingpengar kvar tills nästa lördag... ;D
Kramar!