söndag 27 juni 2010

:: Två söta kort ::

För ett tag sedan beställde jag lite nya stämplar från England och denna söta älva fanns med bland dem!

Rosa och turkos/ljusblått. Rub-on text och papper från Adornit och Pink Paisley!

Älvan är färglagd med Distresser! Och så massor av sömmar såklart:)

Ännu ett kort med den nya Magnolian! Det lär bli några fler på semestern för en tripp till Borås finns planerad!

Rub-on text och även denna dam är färglagd med Distresser! Ännu har jag lite ovisade kort så jag hoppas att ni inte tröttnar!
Många kramar!

3 kommentarer:

NuttesPyssel sa...

Gillar England-stämpeln! Så söt!

Christel sa...

Dina kort är bara helt UNDERBARA!
Jag tröttnar aldrig!

Mia KL sa...

Jättefina kort och jättesöta stämplar. Känns som om det är dags att fylla på mitt stämpelförråd oxå...

Tack för inspiration.