tisdag 6 juli 2010

:: Nu släpper jag bomben ::

Äntligan kan jag avslöja den roliga nyheten att Scrapgalen släpper en helt ny, underbar och unik stämpel kollektion i samarbete med den begåvade Catharina Hermansson/ Skymning design. Den första kollektionen har sommartema. Jag visar några av motiven här men rusa in till Scrapgalen och se kollektionen i sin helhet och skynda beställ!!!!

Möt ljuvliga Linnéa!

Härligt trädgårdsland!




Vackert träd som kan användas ihop med figurerna!




Det här är Alvin! Så söt på sin stubbe!
Miranda är så himla vacker med sina stora vackra ögon!




Miranda med krans!



Här är coola och moderna Kelly!
Ja, jag är helt betagen i allihopa motiven!!! Kramar!

1 kommentar:

ScrapMyran sa...

Hallo darling!! Tack för dina gulliga kommentarer hos mig, jag blev såå glad att jag fick ett så varmt välkomnande efter ha varit borta i vad som känns som en evighet. Så mycket fint du har hunnit med på den här tiden - å virkningen, att du orkar =) Att odla känns verkligen som balsam för själen som du sa, desto värre är att jag är så trött på kvällarna att jag inte orkar scrapa, men det är ju nu under sommaren å andra sidan =) Hoppas allt är bra med dig och att du njuter riktigt av sommaren!