onsdag 22 september 2010

:: Ett kitalster från träffen ::

Idag är det dags för nästa alster från helgens träff. Jag hade köpt ett kit och till denna utmaningen fick man endast använda saker ur kitet. Det var också ett tema på Ljuvliga höst.

Eftersom Viggo fyller år på hösten scrappade jag några bilder jag tog på hans 2-års dag. Det tog en himlans lång tid att göra denna lo som ändå ser rätt enkel ut. Det fanns inga bokstäver annat än beige stickers i kitet så jag har först limmat de på röd cardstock, klippt ut och sedan limmat igen på svart för att få rätt. Bara det tog en timme! En helt ok lo!

Här ser ni mina egen tillverkade bokstäver. Man fick stämpla och använda penna också så det har jag gjort. Annars fick man bara inka och använda stansar och thats it, inte lätt.

Olika små tillklippta bitar blev denna lilla kluster.

Det fanns lite band och blommor i kitet också men färgerna var rätt svåra att få till. Skylten hade ngn annan text inuti men jag vände på den och klädde den med papper och stämplade.

Jag har faktiskt gjort en LO till Primas BAP även denna månaden så håll utkik i slutet av veckan!!! Många kramar!

Inga kommentarer: