torsdag 2 september 2010

:: Hurra för Viggo 2 år idag ::

Idag är ingen vanlig dag! För idag är det Viggos födelsedag! Våran söta, goa, mysiga, härliga, roliga, glada, positiva unge blir 2 år idag! Inte klokt vad tiden gått fort!
Denna bilden säger allt! Ingen stund är tråkig med dig Viggo! Som mormor säger, är man lite nere blir man glad av att vara med Viggo och det är verkligen sant! Jag får nypa mig varje dag att han verkligen är på riktigt! Mamma älskar dig massor Viggo!

Minns ni? Här var Viggo bara 10 dagar gammal! Vi hade varit hemma från Neo i tre dagar och vi bara njöt av våran lilla son. Tänk att han varit så liten?

Det blir kalas hela helgen lång och så här såg alla kalasinbjudningarna ut. Jag fick Jungle Bug från Kaiser i mitt senaste DT kit från Pion Design. Färgstarka och glada papper som jag direkt visste vad jag ville göra med! Jag har använt två olika Rev.dies och klippt ut som Buggar och glittrat dem.

Basen var densamma på alla men med lite olika Buggar.

Och så hela högen!


Håll tummarna att vi får fint väder nu! Många kramar!

3 kommentarer:

Annie sa...

Grattis till Viggo från grannarna mitt emot! :D

Unknown sa...

GRATTIS VIGGO!!! =D Jisses har det redan gått 2 år!?
jag mätte Max fötter igår och höll på att få en mindre chock när jag såg att dom är nästan 17 cm! *Gaaaah* ;P

Kram!!

Linda sa...

Men härliga goa lilla Viggo vad stor du blivit!! Stort grattis!