onsdag 20 oktober 2010

:: I väntan på tomten bjuder jag på strutar ::

Tillsammans med alla underbara papper fick jag även dekorationer och två strutar i hårdkartong i mitt senaste DT kit från Pion. Så här fina blev de efter att jag dekorerat dem!

Till den röda struten har jag använt Adventskalender och Tomten kommer.

Den bruna struten är dekorerad med pappret Tomtefabriken.

Jag har klippt fransar och böjt upp dem lite sedan har jag använt en spets både uppe och nere. Bården på handtaget och runt kommer från pappret Stjärnhimmel.

Rosen som är en beige tyllros har jag färgat mörkt röd och det fina snöret finns också i Pions butik.

Här har jag jobbat med samma papper rakt igenom. Handatget är stansat med en hjärtstans och rosetten viker du lätt av pappersremsor. Träknappen är en favorit från Pion!

Med samma hjärtstans gjorde jag en liten volang runt struten och uppe vid kanten har jag använt brunt snöre och ett sammetsband. Allt hittar ni hos Pion!
Hoppas att jag kan göra någon glad om jag fyller dessa strutar med julgodis och ger bort som gåva!
Jag måste passa på att puscha lite för Pions inspirations blogg!!! Jenny har ett fantastiskt duktigt DT, ja, jag ingår där host, host sade hon blygt:) och spännande gästdesigners! Kan nämna namn som Theresa/Pysselgumman och Åsa/Badanka och Annica som gästar nu är galet duktig!!! Sedan råkar jag veta att en otrolig gästis snart avslöjas! Så lägg upp denna länk om ni inte redan gjort det!!! http://blog.piondesign.se/
Många kramar!

5 kommentarer:

Petraso sa...

underbara Syrran!

Carina Lindholm sa...

så så fina!! tack för inspirationen♥

Maiden sa...

Supefina! :-)

Theresa ~ Pion Design sa...

Näeeeeee, jag tror jag storknar - så himla fina!!!!!!!! Är det bara jag kvar då :D Bild på mins strutar kommer, "ska bara" fota först i lite mossa ;)

kram!

Eva sa...

men såå superfina strutar=)) det sötaste jag sett!
Hoppas att ditt brev kom fram i tid;)
Ljuva hälsingar från Eva