torsdag 2 december 2010

:: Samma papper ändå olika ::

Ni har väl inte missat att vi även detta år bjuder på en inspirerande Julkalender inne i SWE bloggen? varje dag är det olika skojiga saker att bli inspirerad av! Skutta över och kika nu!

Igår visade jag dessa tre kort gjorda med samma papper! Oftast brukar jag nog inte göra så men inser att det blir rätt ekonomiskt. De behöver inte alls bli lika för det! Jag har använt ett Maja papper och ett från Websters. Vintage bilder är ju toppen för de är ju liksom redan klara!

Jag bara älskar att hitta på olika blommor av mina punchar!

Söta änglar som jag sytt runt och Magnolia dien som gör fina Julstjärnor!

Hjärtstansen är från Martha Stewart!

Här har jag använt en Tag och stämplat en julhälsning på.

Mera Julstjärnor fast i annan färg!
Hur går det för er med julkorten? Är ni klara? Många kramar!

5 kommentarer:

Paradise sa...

ååh! VIlka toppenläckra julkort!! Helt sagolika!! WOW!
Älskar dessa vintagemotiv och det tillsammans med maja designs el piondesigns papper så blir korten kompletta!
FÖr att inte tala om dina enormt söta egenhändigt gjorda blommor!

Jag räknade häromdagen ut att jag måste göra minst 45st kort i år..
så jag är inte riktigt klar än, har väl ca 37kort kvar! ;)

KRAMIS

pojjo sa...

super snygga kort.. wow.. och blommorna är helt underbara :D

MissMian sa...

vilka underbara kort!!!! Du är så otroligt duktig!

Unknown sa...

Hej!
Underbara julkort du har gjort,älskar den stilen.
Ha en trevlig dag
Jessie

Mikaela sa...

underbara kort du skapar och jag bara älskar blommorna!!